brujula

Amortizable solutions with the best advice

isofloc

Impeccable performances and the best technical support

vivienda

Insulate and protect your home with us

Experts in buildings thermal insulation

We are a team of specialist technicians, approved and certified, with the technical support of the best manufacturers.

At AislaPlus we offer you the best solutions to isolate and protect your home. Our performances are carried out in a single day, without work, from the interior or exterior of the house  with the best techniques and procedures available on the market.

We apply Isofloc cellulose insulation, Rockwool 001 or 004 rock wool and Neopor beads in ventilation chambers, between the exterior brick façade and the interior partition.

We apply cellulose insulation in attics, in plasterboard partitions, cladding and false ceilings, under roofs, between palomero partitions and on floors.

We treat humidity and condensation problems by improving the insulation and ecological footprint of your building.

Contact us

Discover more

News and Articles

  

Mejorar la eficiencia energética de la vivienda podrá deducirse hasta en un 60% en la declaración de la renta

casa

El próximo 6 de abril empieza la campaña de la Agencia Tributaria para la presentación de la declaración de la renta 2021. Una de las grandes novedades de este ejercicio son las deducciones del 20, 40 o 60% por reformas en viviendas para mejorar su eficiencia energética.

El Gobierno destina 89 millones al nuevo Plan de Vivienda de Cantabria

El Ejecutivo antepone la rehabilitación a la construcción, persigue la modernización de la vivienda edificada y se fija como prioridad el apoyo al medio rural

El Plan de Vivienda de Cantabria 2018-2021 dedicará 18,5 millones de euros para ayudas al alquiler, de las que se beneficiarán más de 4.000 familias; invertirá otros 31 millones en la rehabilitación de 8.500 hogares; duplicará el parque público de vivienda en alquiler con una

IDEALISTA - Seis soluciones para aislar tu vivienda de cara al invierno

Seis soluciones para aislar tu vivienda de cara al invierno

Sí, es verdad que parece que el frío no va a llegar nunca. O que la vida real se ha convertido en Juego de Tronos y solo tendremos inviernos de vez en cuando. Ficciones aparte, es inevitable, el frío llegará y mejor estar preparado para cuando lo haga, ¿sabes cómo debes aislar debidamente tu casa de cara al frío?